اخبار و مقالات

آینده روشن لامپ های LED

لامپ های LED

کلمه LED یا Light Emitting Diode به معنای دیود نشردهنده نور است و از نیمه هادی ها هستند. تبدیل جریان به نور گزینه ای است که led ها را از سایر نیمه هادی ها جدا می کند.

آینده روشن لامپ های LED :
لامپ های LED تا کنون مسیر طولانی پیشرفتی را طی نموده اند اما هنوز هم تا پیشرفت و موفقیت راه زیادی دارد. به همین دلیل هر روز شاهد پیشرفت کیفیت و طراحی های نوآورانه و خلاق هستیم. در این نوع لامپ ها مدار محافظ دقیق تر می شود و جریان بیشتر کنترل خواهد شد و جریان دقیق تری وارد مدار می شود. همچنین با افزایش گرما که سبب ایجاد کاهش جریان می شود جریان تغییر می کند.اگر توجه کرده باشید در مکان هایی با دمای بالا لامپ ها نور کمتری از خود ساطح می کنند.
با تولید شدن IC های ارزان قیمت و با کیفیت که میتوان آن ها را رقیب میکروکنترلر ها دانست. چون مخصوص لامپ های ال ای دی هستند. همچنین در هر لحظه جریان عبور داده شده و دمای لامپ توسط این آی سی ها اندازه گیری می شود و بهترین حالت ممکن جهت کارکرد لامپ مهیا می شود. شنیده می شود برخی از DRIVER ها عمر لامپ ها را میتوانند محاسبه کنند این محاسبه را میتوان پیشرفتی شگفت انگیر در صنایع روشنایی نامید.
در نسل جدید برای کنترل گرمای driver ال ای دی و قابلیت تنظیم درایور و ماژولار کردن نیز مطالعاتی انجام شده است.
قبل از پاتروم یک درایور مجزا بسته می شود و این راهکار را انقلابی در تولید لامپ های ارزان میدانند. این روش پیشبینی می شود قیمت لامپ ال ای دی را تا حدود 50 درصد کاهش دهد. و استفاده از این روش سبب می شود زمانی که لامپ سوخت ، فقط با تعویض ال ای دی سوخته لامپ را تعمیر کرد و از هزینه های غیر ضروری مانند تعویض درایور صرف نظر کرد.

در مورد لامپ های ال ای دی بیشتر بدانید.

 

یک فکر در & ldquo؛ آینده روشن لامپ های LED & rdquo؛

  1. لیوین گیستون بدل واردا گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از ار سال محموله درخواستی در صورت امکان نسبت به مشخص کردن شدت نور لامپ های ال ای دی اقدام نمایید تابهتر بتوان نسبت به سفارش آنها اقدام نمود

    با تشکربدل

    1. راد الکترونیک گفت:

      سلام
      با تشکر قطعا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظرات بسته شده است